aankomst in benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Sabrina Janssen - WaarBenJij.nu aankomst in benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Sabrina Janssen - WaarBenJij.nu

aankomst in benidorm

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

26 Januari 2014 | Spanje, Benidorm

Halloooo,

Vrijdag 25 januari zijn Maribelle en ik vanuit Düsseldorf vertrokken naar Benidorm. Het was onze eerste keer vliegen en we vonden het super leuk! Toen we op het Vliegveld in Alicante waren aangekomen kwam Maribelle haar tante ons halen. We zijn toen naar ons appartement gereden en hebben onze koffers daar neer gezet. Het appartement is super mooi! Onder het appartement zitten allemaal restaurantjes waar veel mensen zitten. Heel gezellig dus! Toen we onze koffers in het appartement hadden gezet gingen we Benidorm even verkennen. We zijn een paar winkeltjes gaan bekijken en hebben gezellig geluncht op de boulevard. Daarna zijn Maribelle en ik een supermarkt gaan zoeken om de boodschappen te doen. Dit was wel even een stukje lopen. Toen we de supermarkt gevonden hadden gingen we onze eerste boodschappen kopen. Dit waren toch wel een aantal zware zakken geworden. Onderweg naar het appartement veel spierpijn gekregen van de zware zakken. Toen we bij het appartement waren moesten we nog de trappen op naar de 4de verdieping. De lift is hier erg klein en eng. Maar we besloten om niet de trap op te gaan lopen met de zware tassen dus hadden we de boodschappen zakken in de lift gezet en op het knopje van de 4de etage gedrukt. Maribelle stond al op de 4de etage maar de lift deur ging niet open. Na een aantal keer op en neer gerend te hebben en op alle knopjes gedrukt te hebben ging de lift deur toch open en hadden we gelukkig onze boodschappen nog.
's avonds hebben we een lekkere pizza gegeten. Daarna kwamen Maribelle haar oom en tante en gingen we met hun wat drinken. Eerst zijn we naar heartbreak gegaan daarna nog wat over de boulevard gelopen en bij piñacolada een lekkere cocktail gedronken. Toen zijn we met de auto naar Albir gegaan en zijn we langs het strand gaan rijden, daarna zijn we nog gezellig in een café wat gaan drinken.
Toen we weer terug waren in het appartement waren we toch wel moe en zijn we na een tijdje lekker naar bed gegaan.

Vandaag gaan we uitzoeken waar de klinieken liggen en hoe we daar komen en nog even gezellig Benidorm verkennen.

Groetjes Sabrina