eerste stagedag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Sabrina Janssen - WaarBenJij.nu eerste stagedag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Sabrina Janssen - WaarBenJij.nu

eerste stagedag

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

27 Januari 2014 | Spanje, Benidorm

Holaaaa,

Vandaag was mijn eerste stagedag. Na 3 kwartier gelopen te hebben waren we eindelijk bij Euro Clinica Rincon. Omdat het zo warm was buiten liepen we in een topje. Toen we binnenkwamen in de praktijk zat de wachtkamer al helemaal vol met Nederlanders. Een vrouw dacht dat we Engelse waren omdat we in een topje liepen haha. Toen hebben we de huisarts en de assistente ontmoet. Er waren er veel ziek en het was erg druk in de praktijk dus we moesten even wachten. Toen het minder druk werd liet de huisarts ons de kliniek zien. Er zitten veel specialisten in de kliniek zoals; cardiologie, dermatologie, gynaecologie, chirurgie enz. Ook zitten er tandartsen en fysiotherapeuten. Soms komt er ook iemand van de trombose dienst prikken. Ook kan er in de praktijk röntgenfoto's gemaakt worden. De mensen die in de praktijk komen zijn vooral Nederlands maar er komen soms ook Engelse binnen. Er zijn meer Nederlandse praktijken in Benidorm. La Noria is er ook een van. Hier mag ik de komende 5 weken stage gaan lopen en daarna ruilen we om. We zijn nog met de huisarts naar La Noria geweest en heb ik me daar voorgesteld. Ook heb ik daar de huisarts ontmoet. La noria is een kleinere praktijk en is ook wat minder druk. Hier zaten ook een paar Nederlanders in de praktijk. De huisarts heeft ons daarna ook nog het laboratorium van Benidorm laten zien. Toen we weer terug waren bij Euro Clinica Rincon mochten we gaan van de huisarts en was morgen onze echte eerste werkdag. Toen zijn we weer helemaal terug gelopen naar het appartement. Daarna zijn we boodschappen gaan doen. Weer een avontuur met die zware tassen. 's Avonds hebben we nog lekker gegeten en zijn we gaan shoppen in Benidorm. Ook hebben we nog een lekker ijsje gegeten bij Pinocchio.

Morgen vroeg op voor mijn eerste stage dagje bij La Noria, ik heb er zin in!

Liefs,
Sabrina